четвъртък, 21 февруари 2013 г.

My Collection: Lait Lotions


Здравейте, мацки <3
Реших да ви покажа лосионите ми за тяло..  по специално една
малка част от всички, които имам - колекцията ми от Lait Lotions на Sephora
(е все още не съм ги събрала всичките).


Закупила съм си ги от чужбина... а до колкото знам в нашата Sephora май ги няма.. (или поне аз не съм ги виждала).
Обожавам ги!!! ♥
Миришат толкова ВКУСНО и свежо - на ягоди, ананас, кокос..
Лосиончетата перфектно хидратират, охлаждат, бързо попиват в кожата и я
правят много мека. Ароматите са трайни - издържат цял ден върху кожата.
Имат много приятна рядка, водниста консистенция. Това което не ми харесва е, че самата капачка не е много устойчива и лесно може да се отвори, така че трябва да се внимава - не е препоръчително да се носят в чанта.
Тези които аз имам са:
- coconut milk
- pineapple grenadine
- chocolat toffee (не ми допада особено)
- strawberry raspberry
- cranberry lychee




Оценка: 5/5

Определено ще си запълня колекцията и с останалите аромати ♥
Цена: горе-долу около 9-12 евро/1бр./150мл.

Ако все още не сте се записали в Giveaway-я ми - вижте как да го направите от ТУК.



Betty Silver ♥



3 коментара: