четвъртък, 13 септември 2012 г.

За черните точки и разширените пори/ + LUSH


Здравейте! За тези, които всичко са опитвали и не могат да се
справят с този гаден проблем - черните точки, сега ще ви споделя
ефективен, лесен и евтин начин за тяхното премахване.
До колкото си спомням преди година го бях видяла в някакво клипче
и от тогава веднъж месечно си го правя. Наистина има ефект.
Само че да ви предупредя - аромата му е отвратителен..
Просто е нужно да имате:
- желатин, мляко и микровълнова. :))
1. В някаква чашка/купичка смесвате 1 с.л желатин с 1½ с.л прясно
мляко и разбърквате добре.
2. Поставяте сместа в микровълнова фурна в продължение на 10 сек.
Трябва да стане топла - не прекалено гореща, за да не ви
попари лицето. Разбърква се с някакъв дървен прибор (бъркалка),
докато се смеси напълно.
3. Сместа се нанася на зоните където има черни точки или на
цялото лице, като трябва да престои 30 мин. Трябва да стане
твърда и чуплива. Ще усетите опъване на кожата.
4. Обелете я и ще видите как черните точки излизат с нея.
5. Измийте лицето си със студена вода за да затворите порите си
(аз лично след тази процедура се мия с Coal Face на Lush, който
има точно това действие - свиване на порите) и за да се
предотврати по нататъшно замърсяване..



Сега няколко думи за Coal Face на Lush. Това е един от любимите
ми продукти за лице, който непременно пак ще си купя като свърши.
Съдържа:
- масло от сандалово дърво, глицерин, натриев хлорид, въглен на
прах и т.н. Въглена "изсмуква" цялата мръсотия, която се е
насъбрала в порите и ги свива за минимално време, помага да се
абсорбира излишния себум от повърхността на кожата и действа
като ексфолиант.
Как се нанася:
- овлажнете лицето си
- разтъркайте сaпуна между ръцете си, за да се образува пяна
- нанесете на лицето си, като избягвате зоната около очите
- изплакнете се обилно с вода и подсушете
След тази процедура кожата направо "скърца" от чистота.
Веднага след това използвам един тоник отново на Lush, но за него ще
пиша в друга публикация.
Цена: охх въобще не си спомням.. но да предположа.. някъде към 15-17лв. за 100гр.





Betty Silver ♥


2 коментара:

  1. Хмм... Прпбвала съм метода, като го видях от клипче на Мишел Фан, но тя казваще да се стои докато изсъхне напълно. На мен аромата ми харесва ;) ще пробвам да го подържа и аз за половин час да видим, че черните точки са ми единственият проблем с лицето.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Оо добре, че ме подсети.. и аз от Мишел го знам :).. бях позабравила нейните клипчета!
      Впрочем - да, не е нужно точно 30 мин.. просто като усетиш, че вече може да се махне от кожата.

      Изтриване