понеделник, 10 септември 2012 г.

CATRICE


Здравейте! В момента съм в Банско - моето любимо място за почивка. Само,
че сега не е сезона..доста магазини все още са затворени, няма много
туристи и малко е скучно. Сега ще ви покажа какво си купих от тук:
Сенки CATRICE. До сега не бях ползвала тяхна козметика и останах
очарована. Тези два вида сенки, които си взех (на снимките по - долу) в
розово и златно са много нежни с перлени частици. Вчера ги изпробвах - бях с основа за очи и ми издържаха цял ден.

Цена за 1бр. - 6лв.

420 - Talk Like An Egyptian





110 - Gilbert's Grapefruit










Молив за уста CATRICE. Цветът му е кафеникаво - розов.
Номерът му е: 030 Lost In The Rose Wood.
Доволна съм от тази покупка. Моливът е изключително траен и с червило отгоре издържа доста време.
Цена: 4.50лв.






Betty Silver ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар