вторник, 11 септември 2012 г.

Неочаквани покупки


Здравейте. Днес разхождайки се из Разлог попаднах на козметичен магазин и разбира се
не си тръгнах без нищо от там. Взех си едно лимитирано червило на Manhattan - 53S.
Цветът му е много нежен: розово - прасковено - оранжев.. трудно е да се опише.
Пристрастена съм към цветове с такива нюанси. Консистенцията му е кремообразна и се
нанася много лесно върху устните. Оо да не пропусна и това, че има страхотен
сладникав аромат - нещо като плодов коктейл. До сега не си бях купувала червило на
тази марка... но със следващата си покупка съм 100% убедена, че отново ще си взема.
Цена: 8лв.









Втората ми покупка е червило-молив за устни на ESSENCE - 01 PUNK VIBE. До сега не
знаех, че има такива червила. Аз като го купих въобще не обърнах внимание и помислих,
че е молив и чак след като се прибрах разбрах. Само, че малко е подвеждащо това, че е
червило, защото по - скоро стои като балсам, гланц..
Цветът е доста ярък (не се вижда добре от снимката), но като се нанесе на устните изглежда прозрачно розов. Има приятен плодов аромат. Хидратира устните.
Четох за този продукт в други блогове и доста се пише, че не е траен, за което аз не съм съгласна. На моите устни издържа доста дълго време.
Доволна съм :))))
Цена: 3-4лв.




(1) - 1 слой
(2) - 2 слоя


И третата ми придобивка е една острилка на CATRICE :))
Цена: 4лв.






Betty Silver ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар