неделя, 16 септември 2012 г.

Хубава разходка в дъждовен ден


Здравейте!
Днес беше страхотен ден, въпреки че валеше. Аз обожавам дъжда, така че това не ми попречи да отида на разходка. Решихме с една приятелка да отидем до THE MALL и докато я чаках на пл. Славейков една жена ме попита дали ям хляб. След като потвърдих положително тя ме заведе в едно кафене където ми направиха анкета с въпроси като: какъв хляб ям, колко често купувам, каква марка предпочитам и т.н. След края на анкетата ми дадоха цял плик с различни хлебчета: с моркови (препоръчвам ви го уникално вкусен е), ръжен, многозърнест - пълнозърнест etc. ...имаше и поничка и кроасанчета с ягоди. Може да ги видите на снимките по долу:

                  



След това отидохме в THE MALL, хапнахме и поразгледахме в Lilly и Douglas.. и както винаги не си тръгнах от там с празни ръце. Сега ще ви покажа какви неща си напазарувах..
Най-любимата ми от всички покупки днес е това невероятно червило... по точно се води блясък за устни - на Catrice (Catrice Ultimate Lip Glow).
Прилича на Maybelline Color Sensational Popsticks. Толкова е уникално с тази прозрачна текстура, а и мирише страхотно. Прозрачно е, но като се нанесе няколко пъти придобива много бледо розов цвят и подчертава естествения цвят на устните. ( До колкото видях се предлага в един цвят). Единственото което не ми харесва е това, че много изсушава устните и за това аз върху него нанасям и балсамче.
За трайност все още не мога да кажа.. но с такова интересно червило има ли значение.. и през 5 минути бих си го нанасяла :))
Цена: 10,00лв.






Взех си спиралата на Golden Rose - Cat Walk, която е за допълнителен обем. Хареса ми това, че четката е гумена (такава ми е най-удобна). Малко се поколебах заради ниската цена (май беше 4,00лв.), но тъй като на доста места прочетох добри отзиви, реших и аз да си я взема..
Утре мисля да отскоча да си взема и лилавата :)  
За спиралата можете да прочетете повече тук:


Третата ми покупка е молив на Essence в син цвят с блестящи частици и молив на Catrice в оранжев цвят.
Цена Essence: 3,00лв.
Цена Catrice: 4,00лв.







                                   









Набързо се нагримирах, за да видя как стои молива на Catrice и спиралата на Golden Rose.
Ето и снимки:








































Чудех се дали да си взема от Sephora парфюма на Lady Gaga, но реших да го оставя за по нататък :)

Поздрави ☺ ☻



Betty Silver ♥

9 коментара:

  1. Oooo и аз имам молива на Катрис. Разкошен е.
    А и да ти благодаря, че сподели за хляба, вчера минах от там и мен ме анкетираха. Наистина хляба с моркови е много вкусен. А пък този ръжения е идеален за нещо сладко.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, ръжения е перфектен точно за това.. аз си намазах филийка от него със сладко от диви ягоди... soo delicious ♥

      Изтриване
  2. Beautiful makeup!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ОтговорИзтриване
  3. Of course I would.. your blog is amazing ♥
    (I already follow you!)

    ОтговорИзтриване
  4. Thank you so much for your visit!!! I follow you now!
    Have a nice day! and my G+ for you...
    Besos♥

    ОтговорИзтриване
  5. Hello Gabriele.. i follow u and i liked yr FB page :)
    You have a really awesome blog.. i love your clothes ♥

    ОтговорИзтриване
  6. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  7. Загледах се и аз по червилото на Катрис (сребърната опаковка веднага ми привлече вниманието), но нямаше тестер и не знаех какво е вътре. Но си взех книжка с продуктите на марката и като се прибрах вкъщи веднага ми грабна окото. Надявах се да е по-мазничко, че според блоговете, които четох вчера било по-скоро като балсамче за устни, отколкото като червило. Благодаря за отзивите! :)

    ОтговорИзтриване
  8. I really like the orange Catrice pencil. Keep it up with your blog

    I will appreciated if you check out my blog : http://passiontobeauty.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване