сряда, 12 септември 2012 г.

CHI Silk Infusion

YES най - накрая се сдобих с най - невероятното нещо за коса. От толкова дълго време се канех да си го купя и най - накрая моментът настъпи. Преди 2 години се състоеше "Ситуация витошка", където на момента правеха прически на модели. Интересното беше, че накрая ме извикаха и решиха и на мен да направят прическа. Явно ми бяха харесали косата. :)))
Ето и снимки:



CHI Silk Infusion !!!
Там ми дадоха тестерче от този продукт и от тогава съм влюбена в него и в аромата му (мирише на мъжки одеколон). 
Копринен възстановяващ комплекс без измиване. Може да се нанася на суха и на мокра коса. Прави косата наистина много гладка, мека, бляскава и намалява чупливостта. Идеален за изтощена и суха коса, тъй като я подсилва. Продукта е доста икономичен, тъй като е нужно много малко количество да се вземе, за да не се омазни косата. Това е тайната да имате здрава, мека и блестяща коса. Веднага се усеща разликата. 
Освен за коса, продукта може да се използва за:
- хидратиране на кожата
- омекотяване кожичките на ноктите
- отстраняване на грима
- лосион за ръце
- ако на косата ви залепне дъвка с няколко капки от CHI ще я премахнете

Цена: 50мл. - 25лв.
ПРЕПОРЪЧВАМ!!!




Betty Silver ♥

1 коментар:

  1. ооо, преди време имах кристали за коса на CHI! Обожавах ги!!!Косата ми ставаше толкова мекичка и толкова подредена и бляскава... Бях адски разочарова след като 3-месечната ми кучка откри шишенцето и го унищожи! Слава Богу на Карита нищо й нямаше, но кристалите бяха безвъзвратно загубени! Ти ме подсети да потърся отново :)))

    ОтговорИзтриване